Naše tréningy

CrossFit

Klasické tréningy CrossFitu prebiehajú v zmiešanej skupine pod vedením jedného trénera, ktorý sa im venuje 75 minút. Tréning začína rozcvičkou, ktorá sa skladá z rozohriatia a dynamického strečingu. Ten patrične zahreje telo a predchádza tak neželaným zraneniam. V skill časti tréningu sa venujeme technike, jej zlepšovaniu a učeniu sa nových cvikov. Po nej nasleduje metabolicko-kondičná časť, ktorá sa v podobe denného WOD-u (workout of the day) predstavuje fyzicky najnamáhavejšiu časť tréningu - spája techniku a obmieňanie funkčných pohybov pri vysokej intenzite. Tréning sa končí záverečným strečingom, ktorý podľa typu WOD-u pomáha v regenerácii. 

CrossFit Starter

Ak si absolvent ON RAMP kurzu a ešte stále sa bojíš začať s Crossfitom, tento štartovací tréning je práve pre teba. Vo svojej podstate sa neodlišujú od klasických skupinových tréningov nijakým spôsobom. Ide však o nastavenie tréningu, nižšej intenzity. Začiatočníkom poskytujú dostatočný priestor na zlepšovanie sa a sú vhodným odrazovým mostíkom ku klasickým skupinovým tréningom na pokročilejšej úrovni. Tohto tréningu sa však môžeš zúčastniť LEN ak máš absolvovaný ON RAMP kurz, poznáš crossfitové cviky a techniku ich prevádzania.

 

Vzpieranie

Vzpieranie je neodmysliteľnou súčasťou CrossFitu. V RRCFT sa mu venujeme individuálne na samostatných vzpieračských tréningov pod vedením Erika Tótha. Ten Vám bezpochyby poskytne odborné informácie a naučí Vás správnu techniku, ktorá je neodmysliteľnou súčasťou pri napredovaní v CrossFite. 



 

Gymnastika

CrossFit obsahuje vo svojom koncepte prvky z rôznych druhov športov, v neposlednom rade je to aj gymnastika. V RRCFT ponúkame tréningy gymnastiky pre začiatočníkov aj pokročilých. Môžeme sa pýšiť jedným z najskúsenejších a najúspešnejších športovcov v tomto odvetví. Je ním olympionik Samo Piasecký, ktorý Vám rád odovzdá svoje skúsenosti. Pod jeho vedením Vás určite čaká zlepšenie a učenie nových vecí.  

Gym

Prihlásenie